Przy okazji niedawnych PlayStation Meeting oraz N7 Day poznaliśmy dwa nowe gatunki obcych, które dołączą do uniwersum Mass Effect w Andromedzie: Remnants oraz Kettów. Do tej pory wiedzieliśmy na ich temat niewiele, lecz za sprawą nowego materiału serwisu Game Informer, poznaliśmy trochę szczegółów na temat drugiej ze wspomnianych ras.
Dyrektor artystyczny
BioWare, Joel MacMillan, wyjaśnia, w jak bardzo innym kierunku poszedł zespół z kreowaniem nowych kosmitów na potrzeby
Andromedy. Deweloperzy postanowili odciąć się od obcych z oryginalnej trylogii, zazwyczaj odzianych w pancerz i w dużej mierze funkcjonujących jak ludzie. Kettowie będą więc znacznie bardziej „organiczni” - ich zbroja jest połączona z kośćcem, zaś architektura zdecydowanie różni się od tej, którą znamy z Drogi Mlecznej.
BioWare zastanawiało się nawet nad pozostawieniem tej rasy całkowicie nagiej, jednak MacMillan tłumaczy, że utrudniłoby to wytworzenie pewnej empatii pomiędzy obcymi a graczem. A celem zespołu było wykreowanie kosmitów, z którymi zawsze można w jakiś sposób sympatyzować – niezależnie od tego, jak niepokojąco wyglądają.
Patrząc na dotychczasowe materiały z gry, można założyć, że rasa ta będzie jedną z najważniejszych nowości w uniwersum
Mass Effect – wszystko wskazuje na to, że to właśnie ona jest kreowana na „tych złych” w
Andromedzie. Ważne jednak, że MacMillan nie zdradził w materiale motywacji Kettów; w kwestii przedstawianej historii
BioWare nadal podaje nam tylko szczątkowe informacje, co może bardzo dobrze wpłynąć na wrażenia z samodzielnego odkrywania fabuły oraz losów poszczególnych gatunków obcych. Premiera gry na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4 jest planowana na marzec przyszłego roku.
Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2016-11-15 16:56:50
|
|